Translate

2021. augusztus 12., csütörtök

Te szoktál magadban beszélgetni vagy megvitatni valamit?

Street fotós lennék már mostanában. Lövök képet, ami megtetszik. Nem kell berendezni, állítgatni. Csak úgy ahogy meglátom.
Szoktam önmagammal vitatkozni. 
Jelenlegi témám a Blaha Lujza tér felújítása: július 12-én kezdték és 540 napig fog tartani. 
Megláttam a BKK facebook oldalon egy fotót. Húha nekem ilyen kell. Persze nem lopom le a más fotóját. 
Ma reggel ahogy ott sétálgatok, látom hogy az aszfalt maró melegít. 

-Jó reggelt kívánok, mikor indul a munka mert ha megengedik pár képet lőnék a mobilommal. - 5-10 perc és indul a munka, amint idetolat a billencs.

Elsétáltam erre meg arra is oldalt is. Amikor ezt a pozíciót meglátom. Parkolni tilos tábla, Kell vagy nem kell. Naná hogy kell. Ezt egy pillanat alatt lekérdeztem a fejembe. Olyan izgatott lettem mint egy kisgyerek. Juhuuuu. 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...