Translate

2021. augusztus 7., szombat

A pragiola

 "A Pragiola felnőtteknél az epilepszia, a neuropátiás fájdalom és az általános szorongás kezelésére alkalmazott gyógyszerek közé tartozik.

Perifériás és centrális neuropátiás fájdalom: A Pragiola az idegek károsodása következtében kialakult hosszan fennálló fájdalom kezelésére szolgál. Számos betegség okozhat perifériás neuropátiás fájdalmat, például a cukorbetegség vagy az övsömör.
A fájdalom lehet forró, égető, lüktető, nyílalló, szúró, éles, görcsös, sajgó, bizsergő, zsibbadó és szurkáló jellegű. A perifériás és centrális neuropátiás fájdalom továbbá járhat hangulatváltozással, alvászavarral, kimerültséggel (fáradtsággal), és hatással lehet a fizikai és szociális funkciókra, valamint az életminőség egészére."
Ide másoltam, hogy miért szedem a pragiolát. Napi 2X150 mg-t
Kértem időpontot, és a doktornő fogadott. Mondom neki, hogy fájdalmaim erősebbek és javaol-e gyógyszerben adagolás változást. 
Reggel akkor 300 mg este 150 mg.
Most szombaton kipróbáltam bevettem két kapszulát. Majd elmentem a boltba. Nem voltam Önmagam. Ajkaim zsibbadtak, de pihenni elaludni nem tudtam. Nem voltam jól a reggeli adagtól. 
Fájdalom és fájdalom 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...