Translate

2021. június 22., kedd

Induljon már be a gyógyítás #normálisvilág

 Szerettem volna másik háziorvost, de hát nem tud már vállalni. Így aztán mondja, hogy a magánpraxis- én mondom arra nincs pénzem de ha a szakrendelésen Önt kérhetem-e? -Persze beutaló de csak augusztusban. 
Aztán felhívtam a neurológust hogy írhat-e gyógyszert. Mivel kedd van de Guba doktórnő 3 hét múlva lesz. Kérdezem, hogy akkor időpontot tudnak-e már adni? Így július 27 megfelel. Persze hogy megfelel de már muszáj vele beszélnem, mert a 2x150 pragiola kevés, önmagamtól néha délbe is veszek be. 
Látom az emailt hogy a gyógyszerek az EESZT-be fel vannak lőve. Átmegyek a gyógyszertárba, és ha kedd van akkor van pszichiáterem.
Bekopogok mert nincs senki a váróban. Az asszisztens kikeresi az aktámat, beadja a doktor úrnak. Pár perc és behív. Na jól el is beszélgettünk, hogy mi történt november óta velem. Kértem hogy most már adjon valami papírt, hogy azt a háziorvosnak elvigyem. Egyébként nem szokott adni ambuláns lapot ha csak úgy megyek. Aztán kértem, írjon be a naptárába novembert 16 ha jó? Persze jó lesz, de kérem írja oda a telefonszámomat, ha netán mégsem rendelne értesítsen, ne legyen már olyan mint január 3-án hogy jöttem, de nem volt rendelés. Cuki volt, ahogy odaírta a telefonszámomat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...