Translate

2021. június 24., csütörtök

A fülzúgás

 

Ki ne hallgatta volna a kagyló zúgását szívesen? Mindig egy élmény volt nagynénémhez ezért elmenni, hogy a nála lévő hatalmas kagylót a fülemhez tartva, a tenger zúgását halljam. 
Ám van egy másik nagy problémám, mert nem kell hozzá kagyló. 

Csend van körülöttem, ám a fejemben zúg,cseng, susog a hang. Tudojátok, hogy éjjel ébredek , de most is még pihentem volna. Á, a cseng-zúg-susog hangok miatt nem bírtam pihenni. Most zavart, mert este elalváskor még halkan megy a TV, az kiiktatja ezt a hangot, de hajnalban semmi nem szól. Ez ilyenkor nagyon zavaró. Nem kikapcsolható. Úgyhogy rákerestem: ez a TINNITUS. Ezzel most megint egy csomó orvost kellene felkeresenem, fül-orr-gégészt neurológust a pszichiáteremet. Mert mi okozhatja? neurológiai probléma, fülzsír, magas vérnyomás. Maga az időjárás is.  Nem akarok senkinek sem reklámot csinálni, épp elég a magam betegségeivel foglalkoznom. Mert hát ahogy idősődik az ember, úgy jönnek elő a problémág és tartósan velem maradnak. Rosszabbodnak. 
Már megint egy csomó kóklert kellene pénzelnem a gyógyulás reményében?! Hát nem! Majd a neurológusnak és a pszichiáternek megemlítem és jó lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...