Translate

2021. június 4., péntek

Fájdalom, fáradtság, bélpanaszok, magas vérnyomás!

2015 nyarán, őszén iszonyú fájdalom lett úrrá minden porcikámon. Semmilyen fájdalomcsillapító nem hatott. Akinek volt már izomláza, az tudja, hogy pár napig milyen kínzó érzéssel kell élnie. 
Tegnap is mintha ólómból lettek volna a testrészeim. A reggeli bevásárlás kb másfél órát vesz igénybe. Ám hazaérve csak eldöltem, mint egy krumpliszsák. 
Miután tegnap megosztottam a Szia én vagyok a Hashimoto írást. Elgondolkodtam. Mert ha az endokrinológus akihez kötelező járnom, nem érdekli az AntiTPO 1965 érték és csak odaírja "fájdalmia nem csökkentek" de nem ad rá más gyógyszert, csak, hogy jelentkezzek 1 év múlva. 
Érdekli is őt az állapotom? Szerintem nem. Az hogy a covid járvány közbeszólt, nekem meg erős fájdalmaim vannak, hiába veszem be a Pragiolát, semmit sem ér. Persze hívtam a reumatológus is de nincs szakrendelés. Hátha majd most, hogy az oltópontokat megszüntetik, az ott dolgozó orvosok és ápolók kipihenik a covid osztályon végzett emberfeletti munka fáradalmait. Talán most már jut idő a nem covidos betegekre is. 

Ja hogy az elején a "fájdalom" "izomfájdalom" szavakra a google-n kerestem rá, mit is kellene tenni, milyen szakos orvos foglalkozik vele? Valahol el kell kezdeni, mert hát ne már az legyen hogy a háziorvosnak elmondom, hogy minden porcikám fáj és semmilyen fájdalomcsillapító nem használ. 
Ma sincs gyógyszerem, ami 12 órán keresztül csillapíthatná testszerte jelentkező fájdalmaimat. Persze másodvéleményt is kérhetnék a BING-től vagy a YAHOOOO-tól, de hát ha már jó lenne élő orvossal beszélni. 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...