Translate

2021. május 27., csütörtök

Az "üss vagy fuss" vészreakció és a tehetetlenség dühe

 

Most a 2015 őszén történtekről írnék, amre azt mondom, hogy nagy reakciója volt a fibromyalgiám kialakulásának. 
Előzmény az, hogy én és lányaim Budapesten albérletben éltünk, de a gyerekek apja maradt a tulajdonomat képező (azaz a NET Zrt-nek átadott visszabérelt) lakásban. 
Mi akkor a Déri Miksa utcában éltünk. Egyszercsak jött a vízművek által kezdeményezett behajtás. Nem nagy összeg, de ezzel kezdődött. 3 vagy 4 részletben fizettem ki, de ekkor már V.L utolérhetetlen volt. Ja a bérleti díjat is én fizettem ekkor már 9 hónapja, az mellett hogy fizettem a saját lakhatásunkat. 
Tudjátok milyen érzés amikor kezd felmenni a pumpa? Ha valaki bármilyen gondot okoz a másiknak? Persze a gond nem jár egyedül, mert a mi általunk bérelt lakásra jelentkeztek vevők és aggódásom nem volt alaptalan. Az új tulajdonos lakbért akart emelni. Tehát volt min agyalnom, hogyan fogom megoldani. a lakbér emelése mellett a V.L okozta további anyagi terhet. Az 5 év különéllés alatt sem akart besegíteni a gyereknevelésbe anyagilag. Gyerektartás? Ugyanmár. Nem voltunk megesküdve, egyszer mentem bíróságra, de oda sem jött el. Nehogymár ő gyerektartást fizessen! 
Ám szeptemberben kiderült, hogy tartozást halmozott fel a gázfogyasztásban, de a NET Zrt-hez ment a felszólítás először. A szerződés úgy szólt, ha a bérlő nem fizeti a közüzemi számlákat fél év után felbontják a szerződést. Ugye tudjátok amikor kezd a pumpa felmenni! Ám Ő elérhetetlen. Sem emailra sem telefonra nem reagál. Így amikor elindultam a gázművekhez, már ökölben volt a kezem. Őt akartam üldözni, de közben én olyan stresszbe kerültem, az adrenalin megemelkedett, hogyan fogom kifizetni a más által elfogyasztott de ki nem fizetett tartozást! Na ebből lett a testszerte izomlázszerű fájdalom. 
Közben olvasom a devizahitelesek pereit. Én is akarok perelni, hiszen halálomig fizethetem 2x10000.-al a személyi kölcsönt és a világ hitelt. Most is olvastam egy cikket és megy fel bennem a pumpa, de ügyvéd kellene az meg pénzbe kerül, de épp nincs rá pénzem. 
Mert azt írja az újság, hogy bár aláírtam egy nyilatkozatot de a bank nem vezette le a kockázatfelmérést, mi az hogy korlátlanul emelkedhet a törlesztőrészlet ha a CHF/HUF arány változik. Tehát egyik hitelnél sem volt ilyen táblázat. 
Most nem léphetek ebben az ügyben.
Tehát az "üss vagy fuss" és csak ülök a gödör alján lebénultan. Hihetelen, de igaz amikor a belebetegszel a gondokba.  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...