Translate

2021. április 10., szombat

4 hét 3 nap

 Már csak 4 hét és 3 nap van május 12-ig a fibromyalgia világnap figyelemfelhívó akciója indul. 
9 sajtónak írtam és küldtem kitűzőt, valamint egy orvos menedzserképző szakembernek küldtem levelet, de kitűzőt elfelejtettem beletenni.
Zacc-ba küldtem egy fotót egy felhívásra. Mivel a google szokott heti jelentést adni, hogy egy-egy héten merre-hova megyek, látom hogy talán két naponta csak kis körökben mozdultam ki itthonról.
Rossmann-Spar-Vásárcsarnok és egy hentes a Nagyfuvaros utcába. Ezeken a körökön belül fotózok. Ha látok valami megdöbbentőt, szokatlant akkor klikk. 
A piac: hiányzik István áruja, már húsvét előtt sem jött kolbászt, töpörtyűt és minden mást árulni. Krisztina elárulta, hogy a védőoltásra várt az őstermelő. Valószínű, hogy 16-án már jön a piacra. 

Sokunknak nehéz a covidos időszak. Vagy mindenkinek ennyire nehéz? Nem tudom hiszen alig beszélek valakivel. 
Volt egy kérdőív a vásárlási szokások hogyan változtak meg a covid miatt.
Én pl a mosogatószert 6 hónapra veszem azaz 2 db 5 literes kannában van Cif mosogatószer amit megrendelek. 
Vagy a nem romlandó és nehéz élelmiszer: 10 kg cukor, olaj, 2x10 kg macskaalom, ez az alap. Erre jön az apróság: öblítő, mosókapszula, kechup. Ezeket is 2 hónapra betárolom. Cicáimnak 3 hónapra a macskatáp. Maine coon csak Royal Canint eszik 10 kg-s zsákkal rendelek. 
Viszont most kötelező volt kipróbálni olyan házhozszállítós új honlapokat amikkel nehezebben boldogultam. Volt is csalódásom. Mert virslit személyesen szeretem megvenni, Nem szeretem a vákumcsomagolású élelmiszert, szalámit, de most azt is így kellett megrendelnem. Zöldség, gyümölcs, tejtermék, tojás. Úgy érzem, hogy árusaimat megcsaltam, hiszen a tojás a piacon veszem meg XL-est de a bolti kisebb és drágább. 
Abdul is hiányolt, mert karanténban voltunk, és nem volt az, hogy "leszaladok a boltba".
Gyógyszerek: nem ám csak átszaladok a gyógyszertárba, hanem 4 napot vártam a gyógyszerek kiszállítására. 
Hát mondjam azt hogy nem tudnék hozzászokni, hogy ennyire be legyek a négy fal közé szorítva. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...