Translate

2021. március 14., vasárnap

Az óra oda-vissza állítgatás

 

Olyan régóta megy már ez az tavaszi-őszi óra ide-oda állítgatás, hogy már nagyon unom. Most pontosan nem is emlékszem rá, de még általános iskolás voltam. Mert azt mondták, hogy a falusi élet értelmezése szerint úgyis a tyúkokkal kel és fekszik az ember. Én meg álmosan botorkáltam az iskolába, hetekig kínzott a tavaszi óraállítás. Azután elött az idő amikor számomra értelmét vesztette, hisz csecsemő gyermekem a biológiai órája szerint ébredt, evett, sírt, aludt. Én meg hozzá igazodtam. Tejért jártam egy házhoz, a teheneket is át kellene állítani? Kérdeztem a nénit. Nekik is nagyon nehéz volt átállítódni. Aztán jött az őszi visszaállítás. Hogy az anyjába szórakoznak az emberrel. Már azt gondoltam végre vége az utolsót fogjuk állítani március végén. Na de ki tudja hogyan lesz mert döntés még nem született róla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...