Translate

2021. február 14., vasárnap

Most csak gondolatban csavargok

 Foglakozásomat tekintve: semmi vagyok. 
Hobbim a fotózás, de ehhez ki kellene mennem és sétálni, szemlélődni meg-meg állva. Időigényes a fotózás. 
Mert mit is írtam nektek az előbb?

Irritábilis bélszindróma, hólyag és bél problémák. 

Kezdjük az elsővel. A puki. mindenkinek képződik gáz a beleiben napi 5 alkalommal távozik. Rajtad áll, hogy ki tudsz-e jutni olyan helyre ahol csendben elereszted. Ám akinek nagyon sok gáz képződik annak problémásabb. Nagyon ritkán sikerül csendben ezt a hosszú gázrengeteget elengedni. Ezért inkább sehova sem megyek. Ha az utcán sétálok, körbenézek előtte, hogy valaki nincsen épp a hátam mögött. Ezért is magányosan sétálok, ahol elkerülhető a tömeg, nem állok le beszélgetni senkivel. Na szóval utolső ilyen alkalom volt a 2019-es október 23-i megemlékezés a Corvin közben. A covid-járvány miatt nincs csoportos megemlékezés, nincs tüntetés. Hólyag és bélproblémák. A pisi: ha nem tudom hogy hol van nyilvános wc akkor már baj van. Ezzel megmagyaráztam a bél problémát is. Nem vizsgáltak még vizelet és széklet inkontinenciára. Minek is ezt forszírozni. Ez van. Szegény A Város Mindenkié aktivistái jól tették, hogy akcióztak a közwc miatt. Astoria: mutass már nekem ott wc-t. Ha nincsenek nyitva a vendéglátó egységek, ahol ki van írva freewc, akkor te telecsinálhatod a gatyádat. Márpedig nekem óránként menni kell wc-re. Tehát sétáról szó sem lehet. 
Bél problémák: jelenleg hajnalban felébredés után 2-3 órával van hasmenésem. Gondolom az L-thyroxin tabletta miatt, amit a Hashimotóra szedek. Benne van a tájékoztatóban ricinusolaj is van benne.
Elindulás előtt azért megkérdezem magam: Biztosan nem lesz gáz, ha A-B pont között nincs wc?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...