Translate

2021. február 12., péntek

Lenni, vagy nem lenni...

 Normális esetben a fájdalom valaminek a jele. Amit az orvos megállapít, ad rá gyógyszert.Megműtik aztán a volt beteg mehet is a dolgára.
Például volt epekövem. Ám az is úgy kezdődött, hogy épp elkészült a rántott velőrózsa, amiből ettem. Azután kaptam a "jaj de görcsölök" egy idő után elmúlt. Hónapok teltek el, valamitől megint begörcsöltem. A doki adott beutalót hasi ultrahangra. Azt mondja: vannak epekövei, de ott valami csillog. Így lett az ultrahangon a csillogó kis embrió Csilla. A dokinak vittem az eredményt, hogy majd a szülés után kell epekőműtét. Azután még Emese is megszületett. Rá 1 évre intéztem a műtétet. Persze ekkor már nagyon nem voltam jól, a cseppek nem segítettek, sokszor begörcsöltem. 
Tehát a valami fáj, akkor valami nem jó és azt meg kell gyógyítani. Viszont a fibromyalgia nem gyógyítható, ez áll mindenhol, minden cikk végén. A fájdalom antidepresszánssal és pregabalinnal elnyomható, befedhető, amíg a gyógyszerek hatnak a fájdalom nem észlelhető. Viszont naponta megszenvedek izomgörcsöktől. 
 Lenni vagy nem lenni.. ez a napi blog címe. Amikor a memória vizsgálaton voltam, volt olyan kérdés, hogy vannak-e öngyilkosságra buzdító gondolataim. Mondtam, hogy kifejezetten nem akarok öngyi lenni, de azt gondolom, ha a fájdalom elmúlna ha meghalnék. Úgy szeretnék már meghalni, mert akkor már nem fájna. Persze nem akarok meghalni, de a fájdalom arra ösztökélt, hogy rendezzem amit rendezni kell, tudjanak a gyerekeim arról, hogy mennyit és kinek kell utalni az albérlet összegét, hogyan kell a telefon internet befizetést megtenni, mert arról nem jön csekk (ecsekk van). Alapítványi teendőkkel mit tegyenek, bár ha meghaltam, akkor másik ügyfélkapun kell leadni az éves vagy havi beszámolókat, hol van az a honlap ahol pályázat fut, ksh bejelentkezés. Ja annak is a bejelentkezési módját telefonon meg kellett kérdeznem, mert elfelejtettem. Mindent megírtam, hogyan kell kezelni az anyk programot, de nem biztos hogy megértett belőle valamit is. 
 Lenni- tehát marad a kín marad a fájdalom és marad a nekem szánt élet. 
a nem lenni még arrébb van. Marad a gyógyszerszedés és marad a fájás. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...