Translate

2021. január 31., vasárnap

Május 12 #fibromyalgia

 

A napokban keresgéltem a neten, hiszen a fájdalmam annyira korlátoz mindenben, hogy kétségbe esek és hátha valaki felfedezte a gyógyulást. 
Találtam francia egyesületet, akik petíciót írtak az Európai bíróságra küldték. A gyógyíthatatlan betegség legyen ritka betegség. Ám azt kapták válaszul, hogy ez nem ritka betegség 10 000 emberből minimum 5 aki ezzel kell hogy éljen. Találtam Dán egyesületet, Német egyesületet Amerikában élő nő blogját olvastam el. Ő leírta, hogy él és dolgozik #fibromyalgia betegségével. Ekkor gondolkodtam el- Miért ne írnám le én is a betegségem kialakulását, hogy nem tudok elmenni fotózni. Fáradt vagyok korán elalszok, viszont éjfél-fél kettő körül már ébren vagyok. Néha legszívesebben nem hordok cipőt mert fájnak a lábfejeim, alváshoz plüss állatokkal támasztom ki a kezeimet, és megtaláltam a Felhívást május 12 amikor felhívják a figyelmet, hogy van egy betegség aminek nincs orvosilag megfogható jele, a tünet a betegben lévő fájdalom. 
Legrosszabb az izomgörcs. A bordáim között lévő izmok begörcsölnek. 
Tehát most erre a napra kondicionálom magam. Alapítványom erre a napra koncentrál. Hiába írtam újságoknak, írjanak betegségemről, mert csak Lady Gaga kapcsán tudnak erről a betegségről. Vannak híres emberek akik olyan betegséggel élnek ami még érdekesebbé teszi a híreket. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...