Translate

2023. június 14., szerda

Már megint bőrprobléma2

 Ma elmentem a háziorvoshoz, de mlg nem volt a helyén így az asszisztensek mutattam meg az endokrinológus által írtakat majd megmutattam neki a fejemen a prőrproblémát és mondtam neki hogy a szakrendelésre augusztus 16-ra kaptam időpontot.
Az mondta, hogy a Mária utcaiba menjek el, ne foglalkozzak időpont foglalással, de menjek. 
Így megvásárolva a tojást és a Sparost azt hazahoztam és indultam is a Bőrgyógy klinikára. 
Aki 10-ig érkezik azt ellátja az orvos, de hát halom a telefonon mondják, hogy októberi időpontokat tudnak adni. 
Űlni nehéz, de megpróbáltam. Jól be is görcsölt a bordaközi izom. 
Álltam és álltam és mér a lépcsőkorláton nyújtózkodtam és már fájt mindenem. 
Végre 13:400-kor sorra kerültem. Időskori izé szeborreás keratosis nincs vele mit tenni. De így mindenki megnyugodhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...