Translate

2023. május 25., csütörtök

Lepattint az endokrinológus

 Hétfőn voltam újra endokrinológusnál, mivel évente kétszer kellene ellenőrizni a TSH-t. Februárban másik tablettát kértem a Letroxról Syntroxine-ra  kérteem az átállítást. Ilyenkor szokés 3 hónappal később újra ellenőrizni a TSH-t hogy megfelelő az adag. 
A doktornő már idős, de még aktívan dolgozik a háziorvoslás mellett heti egyszer az endokrinológián is rendel. 
Nem követem nagyon az új javaslatokat, hogy milyen rendeletek vonatkoznak az orvosokra. 
Nem tudom hányszor kérdezte meg a gyógyszer bevétele és az utánna történő folyamatot, majd leírja az ambuláns lapra, hogy "néhány évente" elég ha megyek. Ezért visszakérdeztem, mikor megy nyugdíjba és garantálja-e hogy én akkor még ott találom vagy nem. Mindenre azt mondja: a háziorvosa felírhatja, a háziorvosa beutalhat, a háziorvosom lesz majd a szakorvosom, ha az ultrahangot kell majd értelmezni?

A Hashimoto úgysem gyógyítható csak a tablettát kell szedni oszt jónapot. 

De így hogy teljesen rám hagyja hogy néhány évente keressem fel majd az endokrinológust hát szóval ez elfogadhatatlan számomra.

Persze évente négyszer kellene ellenőrizni nagyrutinban a véremet, de már az is hanyagolva van, javultak februárban az értékek, én ennek örülök, hogy a prediabétesz oké, CRP kicsit magas de eh ez sem olyan nagy mértékű. 

Mivel fájdalmaim nem reumatikusak, ezért már nem megyek a reumatológushoz sem az ortopédushoz. 
Viszont a neurológust is csak felhívom, hogy írjon fel gyógyszert bár már abból is napi négy kellene, de nem megyek.

Voltam a nefrológusnál aki diabetológus is és megrótt, mert 3-4 kg felszaladt rám. Persze nekem sem oké a 92 kg. De nem tudok fogyókúrázni. 

A covid egyébként is felszámolta a személyes kapcsolatot a doktor paciens viszonylatban. 
Ha elkészüt az ultrahang a pajzsmirigyemről, akkor majd meglátogatom az új háziorvosomat is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...