Translate

2021. szeptember 15., szerda

A fájdalomcsillapítás központ

 3 éve jártam ennél a doktornőnél Ő algopyrint és teperint javasolt fájdalomcsillapításnak. Egyébként a 3 év anyagát a labirintust, hogyan keresgélem a fájdalomcsillapítás lehetőségét megértette és én is megértettem, hogy Ő érdemben nem tud jobb tanácsot adni. 
Központi idegrendszeri probléma és nem vagyok rákos (azaz még ez nem derülhetett ki)
Beszélgettünk a Fibromyalgiáról és a Hashimotoról. 
Szerinte ha jól lenne beállítva a Letrox akkor a fájdalomnak csökkenie kéne. 
Nem javasolt laborokat vagy MRI-t Mondtam neki, hogy akkor magán úton ezt megoldom. Bár nem kevés pént a homloklebeny és az agyalapi mirigy MRI vizsgálat és a MAG-Igm vérvétel.
Gyűrt tojás fotómat is megmutattam neki és hogy a betegség miatt nem tudok dolgozni. 
Azután eljöttem szomorúan. 
Nincs aki rajtam segítsen.
Tehát ha leállna a szivem, nem kérek újraélesztést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...