Translate

2021. július 5., hétfő

Endokrinológusnál

 A covid járvány kapcsán a Péterfy kórház szakrendelői is oltópontok lettek. Az endokrinológia jelenleg a fül-orr-gégészet szobáit kapta meg, mindeközben az ajtóra ki van téve a 4. oltópont. Állunk sorba, van aki már időpontra jött, van aki a vérvétel beutalóért. Sokakat megzavart, hogy az ajtón oltópont van kiírva. Az újonan érkező zavarodottan kérdezget. Elsétál a többiek mellett a nyitott ajtón bekukucskál, mert azt gondolja, hogy az a sor oltásra vár. Végül az asszisztens gondol egyet és kinyitja a kisablakot az ajtót pedig becsukja. Tehát most új orvost választottam. Van egy szűrke hátizsákom, abban van minden lelet 2012-től kezdődően amikor OSEI-be mentem mert minden ízületem egyszerre kezdett fájni. 
2015-től pedig az izmok izomlázszerűen. 
ÉN-Jó reggelt kívánok Csécsei Ilona vagyok- 
DR- miért is tetszett engem választani? Várjon már, még be sem léptem a számítógépbe.
ÉN- 2018-ban diagnosztizáltak pajzsmirigy alulműködéssel az antTPO 1965 és a másik orvos nem írta rá az ambuláns lapra hogy Hashimoto valamint olyan társbetegségek, amikkel eddig orvosokat felkerestem.
DR- jaja látom már, de mi baja volt az előző orvossal? Mit is szedett? L-thyroxint? Írok fel magának Letroxot egy szemet bevesz és a másikat félbetöri és azt is beveszi. 3 hónap múlva szeretném látni.
Mikozben a papírjaimat rendezgettem a székre pakolva, begörcsöltek a bordaközi izmok. Mert hát hiába van minden feltöltve abba a cudar eeszt-be, inkább a paciens vegye elő mert az egyszerűbb. AntiTPO, ultrahang vizsgálat, ORFI/Szekeres diagnózis. 

De időközben rám jött a hasmenés, íg mondja nekem, fussak nyugodtan a wc-re hiszen már majdnem elájulok a hasmenést megelőző görcsöktől na meg a bordaközi izmok sem akarnak kiengedni. 

Meg kell értenem: a fájdalom marad. Lehet, hogy ma beugrom a pszichiáterhez hogy mégis kipróbálnám a Teperint. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...