Translate

2021. március 17., szerda

Az én háztartásomat is elérte a vírus

Szombat éjjel nagy lányom köhögött és nagyon fújta az orrát. Vasárnap már ki sem nyitotta szobája ajtaját. Még az a jó, hogy szobájában külön wc és zuhanyzó van. Hétfőn kerestem ügyeletes gyógyszertárat mert hát volt a nagy nemzeti ünnep.
Vettem neki köptetőt orrcseppet és az orra alá orrkenőcsöt. Kedden aszpirin komlexet és strepfent. 
Szerdán írtam a másik lányomnak, hogy beszéljen már a tesója fejével mert nem akar szót fogadni, teszt kellene, hogy meggyőződjünk kiben van vírus. 
Persze hogy covidos. Hétfőtől rendelhet ki a háziorvos gyógyszert, de csak akkor ha bizonyosan covidos. Ma csütörtök van az orvos délután 4-től rendel akkor email/telefon a dokinak, hogy kell a gyógyszer meg amit még fel kell írnia, hiszen már táppénzre vette 2 hétre. Főnkének is szólt. Mindig a munkatársára hivatkozik, hogy ő így és úgy de hát nem szeretném ha nagyobb lenne a baja. 

Most nem tudom, mi a teendő. Elmehetek a boltba? Én már egy oltást kaptam a tesztem negatív. A négytagú családból ilyenkor az ember most hogyan vásárolhat be, mert így előre nem tudtam gondolkodni. 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...