Translate

2021. február 10., szerda

Velünk beszélj, ne rólunk!

 Igen ez egy könyv címe, ahol lakhatási nehézséggel küzdők mesélték el életüket. Én a 64-tól vagyok olvasható. Regisztráltam a Magyar Reumatológusok Egyesülete honlapjára, ahol a fibromyalgia szót beírva a keresőbe, több konferenciára bukkantam, de elolvasni már nem tudtam.
Így amint megérkeznek a Május 12 a Fibromyalgia Világnapja kitűzők, írok levelet és kérem a betegeket segítő civil szervezet listába, hiszen én a beteg már többet tudok a betegségről mint az orvos aki nem szenved fájdalomban.
A Mérce online újságtól kaptam visszajelzést, hogy május 12-re valamilyen megjelenést tud biztosítani. Mivel tegnapi hírek arról szóltak, hogy elképzelhető a covid járvány miatti szigor részleges feloldása, hátha tudnék egy szabadtéri rendezvényt tartani.

Még mindig várom betegtársaim jelentkezését, mert nincsenek egyedül. 
Jelentkezés aranyliliomalapitvany@gmail.com

Mindenem fáj Dr Sütő Gábor oldalán olvashatunk, de ahogy én sem engedhettem meg magamnak magánorvosi rendelő felkeresését, úgy más sem áll anyagilag a toppon. Pedig már majdnem beadtam a derekam. Fájdalomközpont, endokrinológia magánközpont de nem sorolom. 
A háziorvosnak tudnia kellene, ha a betege azt mondja: izomlázszerű fájdalmaim vannak, hova kihez küldjön, hogy mihamarabb a megfelelő szakemberhez juss.
Amikor még én sem tudtam, hogy mi ez a mérhetetlen fájdalom, állok az orvosi rendelőben az ajtónál. Egy bácsi bent mondja, fáj mindene, az orvos azt mondja sétáljon sokat. Egy lelki trauma, bármi kiválthat olyan izomfájdalmakat, amihez a sok séta felírása kevés. Családtag elvesztése, vagy bántalmazás, vagy anyagi kár. 
Máris pszichológusért kiáltunk. Legyen valaki akivel megbeszélhessük. Sajnos ez ma a legnehezebb. Megbeszélni vadidegennel, hogy mi történt, mi előzte meg a fájdalom kialakulását. Tőlem sem kérdezte senki-itt van ezt szedd- ha nem jó jöjj vissza, kipróbálunk mást. 
És tessék kérni időpontot gyógytornára, menjen úszni, menjen masszőrhöz. Mintha az olyan könnyű lenne. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Elkísérjelek?

 Vasárnap délután van. Kicsi lányom beszél, hogy el kellene még menni egy boltba, mert ötnapozik és még kellene ez meg az. Elkísérjelek? Ez ...