Translate

2023. július 12., szerda

Megterhelő ez a nagy meleg

 Nyár van és bőven a közepében járunk, itt a kánikula. Reggel 6 órakor mentem a piacra és tudjátok, hogy a hasmenés miatt nem mindegy, hogy mikor indulok el és mikorra érek vissza a lakásba. 
Komolyan, mintha bilincsbe lennék verve és fogvatart és ez már akkora stressz számomra, hogy van nap, hogy el sem merek indulni. 
Valamint a boltokban a légkondi, csorog rólam a veríték, csatakos már minden porcikám. Közben a testem jelzésére figyelek. 
De mit is akartam? Ja igen. Hétfőn mieltőtt elindulok irány a wc. A piacon bevásárolok, elindulnék, de ott inkább irány a 300.-os wc. A Blahára érek és érzem, hogy baj lesz, de túl messze van a wc és mi van ha használhatatlan? Még soha nem néztem meg. Így inkább szaporáznám lépteimet hogy hazaérjek, de nem sikerült. Borzalmas!! Higyjétek el, hogy mennyire frusztráló, felnőtt ember befosik az utcán a nadrágjába. 
Irány a zuhany vetkőzök zuhanyzok, mosom a ruháimat. Totális megsemmisülés. 
A betegségem miatt teljesen depressziós vagyok. Igyekszem olyan ételeket kerülni amire azt gondolom hogy erősítik a hasmenést Például a tejfől. Tejet nem iszok, de mindig elfelejtem, hogy a krumpipürébe kell tej, vagy a rakottkell tetejére a tejföl....

Viszont, most hogy alapítványomat bezártam, a papírok átnézése van soron. 2010 november 16-án jegyezte be a bíróság és 2023 június 8 a vége +45 nap. Nem tiszta, hogy a teljes anyagot kell megőrizni 10 évig, min kell őrizni? Papíron vagy pendriven? Na mindegy, kipakolok a szekrényből, fiókból és válogatom a apíírokat. Ledarál, összetép, ez még kell. Személyesek mint a betegségemmel kapcsolatos orvosi tanulmányok, v.l-el való emailozás, bírósági OTP-s és más egyéb papírok. 
Csak 1-2 órát fogalkoztam vele, így még pár napig biztosan elbabrálok ezzel. Pihenek, főzök mehet a mosógép. Pihenek teregetek, mosogatok. Lényeg, hogy a lakásból ki sem mozdultam. Megrendeltem a cicák tápját és a sparost is bár most nagyon felidegesített a spar webáruház, mert még nem lehet cukrot, olajat rendelni. Így ma amikor már muszáj elmennem a tojásért sorra kell vennem a spart is. Közben rettegek, hogy hasmenek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Nyirokmirigy megnagyobbodás mint egy dió

 2024.02.18-án reggel egy csomót vettem észre a jobb karom, hónaljhoz közeli részén. Ma azért elmentem a háziorvosomhoz. Kértem volna emailb...